1-0 till mig

Jag fick bjussa Soffan på keek på Waynes:) Blev pastasallad med kyckling för Soaf, och Sallad med fetaost och oliver för mig, men jag fick ingen pasta för jag råka ta en GI sallad, så jag fick typ fiskbajs till salladen. Men det gick äta.

Nu är jag hemma hursom, handlade en klapp åt Ingela på stan så nu äre klaaaaaaaart! Träffade mycket kända ansikten på stan idag också, skitroligt:) alla som lämnat Skellefteå, dom återvänder. Och alla som bor kvar, dom kryper ut ur sina hål:) hahaha

Nu ska jag slå in Ingelas julklapp, sen bär det av till Soffe som sagt. Blir glöggdrickande, tvtittande och klappöppning:) Hoppas alla får en trevlig kväll! Tjingeling.


Mormors christmastree :)

Kommentarer
Postat av: rorrooo!

GOD JUL BABY :D

2008-12-22 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0