What about now

For upp till stan idag med Soffe, Sandra & Hanna. Vi fikade på Wayne's och gick en tur på stan. Jag skulle åka med Lasse hem, direkt han ringde vart det spänt i luften, han sa att jag skulle gå ner mot bilen, efter jag lagt på bara brast det, mitt utanför vintergatan, kunde ba int hålla tillbaka. Önskar jag hade haft solbrillor för direkt jag gick iväg ensam ville jag ba störtflänna, huvva, Nina Lundmark har upplevt två flänntillfällen nu på två dagar. Riktigt jobbigt kommer det bli och inte kunna umgås med alla. Men jag kommer hem och ni får komma och hälsa på! Ni är mer än välkomna!!!


Sandra, Soffe & Hanna, ta hand om er!

Bäst att ha en till tyst minut för imorgon far jag! Och från och med på Söndag kommer jag vara bosatt i Oslo. Då får ni följa mitt tripp här om ni är nyfikna, ska försöka skriva så mkt som möjligt!

Sköt om er alla här hemma, vill inte veta av att det har hänt er något hemskt....

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha hej jag heter Sofia och jag bröt ihop inne på wedins och kassörskan/-orna trodde nåt hade hänt där inne osv. huvva!

2008-08-16 @ 13:56:47
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: hanna

kommer kännas så jävla tomt utan dig nina :(

hoppas du får det bäst!!

2008-08-16 @ 15:06:20
URL: http://hannafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0