I'm You

Kom hem runt 6 tiden i morse, lite små sliten sådär. Trevlig kväll vare iaf=) For upp till stan med 09:20 bussen och mötte upp Mormor, som hade kört ända från Norsjö för att hinna träffa mig innan jag far till Oslo:) Vi fikade på Café Victoria, Mormor bjöd och sa "Det är din dag idag". Sötmormor, kändes som jag fyllde år:) sen köpte jag lite småprylar. Sen bar det av mot Solbacken, där blev jag erbjuden jobb! haha dålig tajming tyvärr...Mormor kände för å pröva turen på en trisslott, och se på fan, hon vann 75kr! haha och dom gav hon till mig den rackarn, hela min plånka rök typ inne på Rusta & MAXI! haha köpte massa grejer inför Oslo osv. Allt från tvättmedel till hårfärg till mat.

Nu sitter jag å busar lite med kattungarna:) 5 st små parvlar! Någon som är sugen på en liten kissebäbis? Säg till! Har tyvärr inga bilder på dom, och vet inte om jag kommer hinna fixa det heller, men om nån är intresserad får den personen skynda sig å komma förbi! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0