Igår, Idag, För övrigt

Igår

For Jag, Soffe, Sandra & Rebecka till Norsjö till Soffes stuga och Norsjö Beach. Kom fram vid 3-4 tiden, då drog vi på frasses å åt, sen var vi runt på området, kikade på volleyboll och jättefula karuseller! hahaha de fanns en barnkarusell som var ett tåg, och det var en kille som gick runt och DROG tåget! HAHAHAHA sjukaste jag sett, såg riktigt fattigt ut! Sen satt vi i bilen och dunka musik=) de vimlade av poliser och jag försökte förjäves få bli stoppad och få blåsa! haha har aldrig hänt så de skulle väl va kul men int fan stoppade dom mig int=( huhu, aja=) Vi kom till stugan igen runt 11? sen låg vi å prata bus till halv 2 typ då alla slockna typ samtidigt! Var en trevlig kväll iaf=)

Idag

Ska lägga upp lite bilder snart från igår=) håller på få dom nu. Sen ikväll ska jag hänga med till Hanna en sväng där några sötproppar ska vistas, sen bär det av hem för mig när dom drar ut till en avskedsfest för några i deras klass. Vad ska jag göra där;D ska inte ens festa ikväll, kände mig inge sugen=/ men kommer säkert bli kul hos Hanna iaf=)


För övrigt

Jag och Belinda drar ju till Norge, det är spikat, och det bär av den 16 augusti, det är riktigt snart, jag vet....kommer bli SKITKUL där borta utan tvekan!=) men kommer bli flännparty som jag gillar å kalla det, innan jag far. Känns som de kommer bli riktigt jobbigt faktiskt å vara ifrån alla kompisar så länge...men som sagt tidigare, det får lov att gå. Jag kommer ju hem imellanåt och hälsar på:) Och alla, jag skämtar inte, ALLA som vill komma å hälsa på får de!=) säg bara till! så fixar vi det=)

Området vi ska på bo ser ut så här -

Kommentarer
Postat av: rosanna

åhh snälla berätta allt om norge, var, vad för jobb osv? jag funderar också på norge!

2008-08-02 @ 18:18:39
URL: http://rosannaa.blogg.se/
Postat av: malin

söta kära du... verkligen JÄTTEKUL att du drar iväg! MEN, du kan ju inte fara utan att ha varit med frall? :'(

2008-08-03 @ 20:54:13
URL: http://malinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0