Batman The Dark Knight

Igår va jag, Soffe, Sandra, Oscar & Alle hos Hanna:) Det va som mysigt, sen skulle dom som tidigare skrivet på en avskedsfest, så då skulle jag dra hem å komma å hämta dom senare, och när jag for från Hanna så ringde jag upp Anna N som hade ringt tidigare på kvällen:) Haaha då var hon, Rosanna, Elin och Madde på bio och skulle se "Batman The Dark Knight" med Heath Ledger och Christian Bale, ville jättegärna se den! Och Gud ville mig verkligen gott igår, för vakten hade inte rivit av Elins biljett så dom sa att jag skulle komma dit å ta den för det fanns en ledig plats bredvid dom=) Haha och ja, klart jag nappade=) Gick in på Bion, mötte upp Elin, fick biljetten, då kom vakten, jag ba "Hon hade tagit ut min biljett, här, riv." HAHA så jävla roligt=) han tyckte inte de va nå konstigt med det! Så då gick vi in å såg filmen! Den va bra=)

Sov hos Soffe inatt, vi drog hem till mig och busa lite med kattungarna som blir 3 veckor på tisdag. Kattmamman var ute och kissebäbisarna var superhungriga som dom skrek så det stod härliga till. Sen for vi till Santana och käkade en Fileo, mumma.

Ikväll ska jag hänga med Rosanna, Anna, Thea, Madde å Elle=) Blir nog supermysigt!

Länge leve minnet av Heath Ledger † .



13 dagar kvar till Norge.

Kommentarer
Postat av: rosanna

Men tråkigt! hur kan ni få bo gratis? Låter ju toppen. JA, jag är ju sugen, men får se=)



2008-08-03 @ 16:36:11
URL: http://rosannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0