Monaco

Okej, nu blir jag lite sne, jag hade fel. Så här är det.
Nina vs Belinda       12-11

OH MA GAAAD! Hon tar ikapp:( Vi fick rosor och drinkar igår när vi gick ut på Monaco, aldrig mer. (tänker faktiskt inte berätta hela sanningen) Låt säga kort och gott att vi int vill träffa dom som var där igår NÅNSIN mer. Fint sagt Nina! -Thankyou!

Snart ska vi börja jobba igen, GAAAAAH, idag har vi varit här i exakt 2 veckor, och JOBBAT i exakt 14 dagar, varenda jävla dag hittills, varje helg. Sug på den och döda mig :)

Nu har vi ätit frukost, Belinda gjorde pasta med tomatsås och jag åt billig ravioli, ingen höjdare som bakismat....i övrigt blev det en väldigt tyst frukost.


Hej å hå=)
Saknar Skeå å de:(

Kommentarer
Postat av: sandra

kom till msn och berätta alla snuskigheter som hände igår =)

saknar dig med.

2008-08-31 @ 12:35:36
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0