Knaskerøtter!

Dagen har varit rätt soft med arbetet! Jag och Belinda har glidit runt lagomt skönt idag. Ibland när vi inte har något å göra brukar vi kolla upp ett rum som är ledigt på första våningen, sen brukar vi låsa upp, gå in, slänga oss i soffan och se på tv. HAhaha för vi orkar inte gå upp till vårat rum, (8 trappor). Najs system!;) Vi fick en liten slant igår, lite förskott på lönen så vi ska klara oss! Gick en sväng på stan idag och skulle hitta Teknikmagasinet, för där skulle det vara en soft ipod/mp4? Musik och film, skulle iaf finnas en snygg och bra sådan för 399 norska kronor, bra pris! Men inte hittade vi Teknikmagasinet inte, orkade inte leta så länge heller så vi gick på ICA och handlade lite frullemat sen slutade det med att vi fläskade på Peppes Pizza, HEEEELT sjuka pizzor, jag dör, godaste jag ätit.....! Oj oj Mums mums! snusk dyrt med riktigt gott! Sen har jag färgat håret (samma färg). I övrigt har vi bara softat! Jag har käkat lite knaskerøtter! HAHAHA (morötter) Skit gott.

För övrigt är det ganska roliga gäster som kommer hit, roligaste hittills har varit rysshororna, svenska kvinnan och peru killen, och sen var det en stor fet gubbe med en liten pluttig ung fru, (golddigger wife), hittade rätt fååååå shoppingpåsar i deras rum. Ena rysshoran sprang för övrigt ner till porten i morgonrock idag och öppnade dörren för en man, dom stod och pratade och killen hade tänkt få sig en omgång av henne, men han hade för lite pengar med sig för att hon skulle kunna klämma in han i schemat, eftersom hon far i morgonbitti, så han gick därifrån. (typ nå sånt? kanske..) HAhah, jasi dom är roliga dom där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0