@ Frallie

Testen från förra inläggen gjorde jag på www.Facebook.com , man måste tyvärr vara medlem för att göra dom! Men bli medlem! Det är inte svårare än så;)

How ever, till dagens aktiviteter! Malin aka. Frallie kom och hämtade mig runt 14:30, vi drog hem till henne, och nu har vi suttit och  pratat & druckit vin i 2 timmar nu! hahaha, super mysigt=) Snart kommer Malin nr.2, aka.Ragnar! Vi ska sitta och mysa hela kvällen! Spela guitarhero, dricka vin, prata osv osv osv!=) Synd att Ella var tvungen å jobba=(

Hoppas allihopa everybody har en great night tonight=)




Kommentarer
Postat av: malin

nina. du är min gud!

2008-08-12 @ 16:46:44
URL: http://malinlinnea.blogg.se/
Postat av: Ragge ;)

Myspys ;)Nu sitter vi här med varandra och jag mår som en gud.!! De är så himla underbart :D :*

2008-08-12 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0