Dag 3

Internet funkar bara ibland så ha överseende;) Idag har jag och Belinda städat 3st trappuppgångar med ca 8 trappor i varje,mjöööölbagge! Var nalta jobbigt men det var helt okej=) Hon skurade, jag putsade fönster. Om ca.15 min ska vi få skjuts till en annan gata (observatoriegata) haha och städa lite där också, när internet funkar felfritt ska jag ta mig tid och skriva mer. och försöka lägga upp bilder!=)  Vi var hos Frida, Ashkan, Sohrab osv och såg film igår, det är Belindas kompisar sen tidigare. Var soft=) Vädret i Oslo är mulet och regnigt idag, var en sol-moment igår men den varade inte så länge!

Går inte lägga upp bilder nu och det stör mig...

Hoppas allt flyter lätt i Skellefteå! Hade pent!;)

Kommentarer
Postat av: sandra

bra, installera webben så fort som möjligt=)

saknar dig.

2008-08-20 @ 14:38:29
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: fjelle

saknar dig kissunge

hoppas duu har det bra=)

2008-08-20 @ 18:29:54
URL: http://hannafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0