27 augustis bravader!

Jag och Belinda tog en sovmorgon idag, började kl.11, störtskönt! (Ja, vi får göra det bara vi sköter jobbet;)) Öhm, sen fanns det viisst inte så mkt jobb å göra? För alla skitiga sängkläder var inte färdigtvättade på "vaskeriet". Men efter 4 timmar så, haha klååån. Vi har börjat jobba med kanske världens skönaste gammgubbe, Ragnvald! 66år och oreligiös. Svär och skrattar som en 14åring efter några 3,5or! (?). Precis min humor.

Sen skulle jag gå och möta upp en kund, visa han till hans rum, ta betalt och så. Givetvis funkar inte tyskens kort så han ba "Ich liebe dich if you let me stay for free". SKOJA, näe det funkade efter ett tag. Sen skulle jag gå till några svenskar och ta betalt också, kvinnan är från Stockholm och mannen från Peru. Kanske världens trevligaste gäster jag har mött hittills. Kvinnan hörde för övrigt direkt förra gången vi sågs att jag var från norra Sverige...humm, och Peru-killen bröt ju lite, haha skit kul, för han ba "Finns det några vandrarhem där du bor?", jag blev helt speechless och sa "Ööhm, asså vetu ja vejt rent int, haha brukar som bo hemma men om du söker så hittar du nog ett", han ba "Ja ja okej, för vi har tänkt komma till norrland och se naturen och kulturen" . Ja ska han kika in naturen så får han nog hugga ner ett å annat träd för å få nån utsikt iaf! klockan var 18:30 när jag satt inne hos dom och tog betalt, jag ba "Lång arbetsdag, pjuuuh..", kvinnan ba "Ja huvva, stackare, vill du ha kaffe?" HAHAH så himla trevligt och gott, men jag hade ikke tid med det, en å annan säng till skulle ju få rena lakan!

Ja jävlar, nä nu sitter vi inne i lägenheten och äter chips & fläskar! Precis som det ska vara! Ska avrunda nu men vill ba säga att jag känner lite sorg, rysshororna flyttar ut på fredag, då får vi aldrig skratta åt dom nå mer, huhu. Men Belinda säger att det lär komma fler så, HAHHAHA, ääh vafan, jag saknar iaf er där hemma! Pussssssss


Här är Ragnvald, stjärnan. suddig bild men va klån



Nycklarna vi ansvarar för, fåååååååååååååååååååååå


Har INGA av mina bilder på Belles dator, bara en bild som jag tog med mobilen dagen innan jag satte mig i bilen i riktning mot Oslo. Blir som så nedrans glad när jag kikar på den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0